مبارزه کوراش‌کاران خراسانی در آسیا برگزاری اردوی تیم ملی کوهنوردی بانوان کارگر در مشهد ترکیب احتمالی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) گولسیانی به بازی مس رفسنجان رسید تکمیل ظرفیت ورزشگاه آزادی برای بازی پرسپولیس _ مس شوک به استقلال در آستانه حساس‌ترین رقابت لیگ برتر کامیابی‌نیا تاریخ را تکرار کرد لطف بزرگی که به استقلال شد بازگشت رسن به پرسپولیس صحت دارد؟ جدایی ستاره پرسپولیس تکذیب شد تغییرات مدیریتی در استقلال قطعی است| سمیعی می‌ماند یا می‌رود؟ شایعات نگران کننده پشت سر یامگا| ستاره فرانسوی فصل بعد می‌ماند؟ ساعت و تاریخ بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و النصر(۱۱ خرداد ۱۴۰۳)| آبی‌های ریاض فاتح همه چیز ستاره مدنظر پرسپولیس سرباز است!| ملوان خوشحال از قوانین سازمان لیگ ویدیو گل سردار آزمون به میلان در بازی دوستانه ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان| آخرین ترکیب برای قهرمانی؟ کنایه تند نکونام به اوسمار در نشست خبری+ ویدیو| من هم اگر... ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان| امیدوار به توقف پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و مس رفسنجان| یک گام تا قهرمانی سرخ‌ها
سرخط خبرها

پرچم بالای خراسانی‌ها در تیم‌ملی دوومیدانی

  • کد خبر: ۱۳۳۳۹۹
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
پرچم بالای خراسانی‌ها در تیم‌ملی دوومیدانی
اولین اردوی دوومیدانی‌کاران برای حضور در بازی‌های آسیایی با حضور ۷ بانوی استان آغاز شد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ نام دوومیدانی‌کاران دعوت‌شده به نخستین اردوی تیم‌ملی دوومیدانی بزرگ‌سالان کشورمان برای حضور در بازی‌های آسیایی۲۰۲۲ چین اعلام شده است و در این بین یک‌سوم دعوت‌شده‌ها به تیم‌ملی بانوان را خراسانی‌ها تشکیل می‌دهند.

نخستین اردوی تیم‌ملی دوومیدانی بزرگ‌سالان کشورمان با دعوت از بهترین‌های کشور در دو بخش زنان و مردان به میزبانی آکادمی ملی المپیک برای شرکت در بازی‌های آسیایی۲۰۲۲ چین برگزار می‌شود و بانوان ورزشکار از دیروز راهی اردو شدند و پس از دو روز این اردو پایان می‌یابد. پس از آن تیم‌ملی مردان راهی اردو می‌شود که در آنجا نیز خراسانی‌ها حضور دارند.

این مرحله از اردو‌های آماده‌سازی تیم‌ملی ایران با هدف ارزیابی پزشکی و جسمانی دوومیدانی‌کاران منتخب پیگیری می‌شود. با اعلام فدراسیون دوومیدانی، آن دسته از ورزشکاران که نتوانستند جزو نفرات حاضر در نخستین اردوی آماده‌سازی قرار بگیرند، در صورت کسب آمادگی‌های لازم برای کسب نتایج قابل‌قبول در مسابقات انتخابی و همچنین بازی‌های آسیایی این شانس را خواهند داشت که در مراحل بعدی به اردوی تیم‌ملی دوومیدانی کشورمان دعوت شوند و این به معنی آن است که دیگردوومیدانی‌کاران خراسانی نیز هنوز می‌توانند حضور پررنگ‌تری در ترکیب تیم‌ملی داشته باشند.

یک‌سوم از خراسان

براساس نام ورزشکاران دعوت‌شده به نخستین اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی، ۲۱بانوی ورزشکار در این اردو حضور دارند. از این تعداد هفت چهره یعنی یک‌سوم تعداد دعوت‌شده‌ها از ورزشکاران خراسان‌رضوی هستند. تکتم دستاربندان، حدیثه رئوف، سمیرا خداترس، فائزه آشورپور، ساجده فانی، مهلا محروقی و حمیده اسماعیل‌نژاد این هفت نفر را تشکیل می‌دهند که به‌جز محروقی بقیه دونده هستند.

دعوت از بهترین‌ها

فرزانه فصیحی، سریع‌ترین زن ایران، همراه با ریحانه مبینی، کژان رستمی، زینب احدی، فاطمه محیطی‌زاده، الهام‌السادات هاشمی، پریسا عرب، پریچهر شاهی، سارینا ساعدی، مهسا میرزاطبیبی، زهرا عرب‌رستمی، کیمیا پورخلخال و مهدیه زعیمی نیز دیگر ملی‌پوشان اردو هستند.

آغاز کسب آمادگی برای یک سال دیگر

بازی‌های آسیایی۲۰۲۲ نوزدهمین دوره این رقابت‌ها به میزبانی چین است که قرار بود در چهل رشته ورزشی در روز‌های ۱۰تا۲۵سپتامبر۲۰۲۲ (نوزدهم شهریور تا سوم مهر۱۴۰۱) برگزار شود. اما این رقابت‌ها با تصمیم چینی‌ها به‌دلیل شیوع کرونا در این کشور تا ۲۳سپتامبر۲۰۲۳ به تعویق افتاد. در تاریخ جدیدی که برای این مسابقات تعیین شده است، ورزشکاران در مهر۱۴۰۲ باید به میدان بروند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->